Klachten Procedure

Klachten zijn niet leuk voor ons en zeker niet voor jou! Daarom doen wij ons uiterste best om deze samen met jou zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen. Je kunt een klacht telefonisch of per e-mail bij ons melden. In dit laatste geval verzoeken wij je om het contact formulier te gebruiken op onze pagina Klantenservice en hierbij te kiezen voor de optie KLACHT.

Onmiddellijk na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen ons uiterste best doen om jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mocht ons antwoord meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan meteen op de hoogte stellen.

Mocht blijken dat wij samen met jou je klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, dan kun je ook contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Indien ook deze bemiddelingspoging niet tot een bevredigende oplossing leidt, dan kan je eveneens het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie (SGC). Zie onze Algemene Voorwaarden.